Katedrální výběrové řízení na ERASMUS KPPP proběhne ve čtvrtek 13.3.2025 od 9:00 v R223.
Podle počtu přihlášek vyvěsíme na webu KPPP seznam studentů a čas jejich VŘ. Pokud by byl příliš vysoký počet uchazečů, bude VŘ pokračovat ještě v pátek 14.3.2025 od 9:00 v R223. Zájemce nejpozději 7 dní před termínem výběrového řízení odešle email s přílohami na...
Aktualizovaný seznam smluv ERASMUS+ pro AR 2025/2026 – přehled pro uchazeče o mobilitu (studenty KPPP)
KPPPG_erasmus_smlouvy_WebApps_stav02_2025_PRO WEB KPPP Vážené studentky, vážení studenti, v příloze najdete aktuální přehled smluv k 1.2.2025. Na tyto univerzity můžete podat přihlášku pro studijní pobyt v délce 1-2 semestrů v akademickém roce 2025/2026. Tyto...
Dramatická výchova: Inspirativní přístupy pro různá vzdělávací prostředí.
Za podpory MK ČR vyšla nová publikace Dramatická výchova: Inspirativní přístupy pro různá vzdělávací prostředí. Podílel se na ní autorský kolektiv pod koordinací MgA. Alžběty Ferklové z KPPP. Autoři jednotlivých inspirativních kapitol znáte z KPPP PedF UK, KVD DAMU...
Zemřela doc. Eva Opravilová, významná osobnost předškolní pedagogiky a dloholetá akademická pracovnice naší fakulty a katedry
Vzpomínka na E. Opravilovou
PF 2025
NEW international semester exchange program for incoming students for AY 2025 – 2026
We like to propose you our NEW international semester exchange program for incoming students for AY 2025 – 2026. Only Autumn semester 30 EC taught in English innovation project with the field (no internship) Mixed with local students Interdisciplinary approach but...
PH Zurich Summer School 2025
Vážení kolegové,
před koncem roku 2024 bychom vás rádi informovali o naší letní škole PH Zurich 2025:
Zveme vaše studenty k účasti na třech kurzech, které si můžete rezervovat individuálně nebo, pokud to rozvrh dovolí, kombinovat:
Ein Bild, das Menschliches Gesicht, Text, Lächeln, Kleidung enthält. Automatisch generierte Beschreibung
Inkluzivní vzdělávání ve Švýcarsku a v globálním kontextu
2 týdny, 16. – 27. června 2025, 4 ECTS
Performativní výuka a učení napříč učebními osnovami
1 týden, 23. – 27. června 2025, 2 ECTS
Gamifikace ve vzdělávání
1 týden, 30. června – 4. července 2025, 2 ECTS
Individuální zadání
1 týden, 7. – 11. července 2025 prezenčně nebo online, 1,5 ECTS
max. 7,5 ECTS
Jako naši partnerskou univerzitu můžete nominovat až 2 studenty se sníženým poplatkem za partnerský program, který zahrnuje:
1 až 3 týdny kurzů, další týden s individuálním zadáním je k dispozici pro studenty účastnící se tří týdnů letních školních kurzů
místní dopravu ve městě Curych po dobu trvání kurzu
Každý týden: uvítací setkání a setkání na rozloučenou a společenská událost uprostřed týdne
jedna víkendová exkurze v ceně pro studenty zapsané na minimálně dvoutýdenní kurzy letní školy
Dejte nám vědět, pokud bude mít zájem více vašich studentů – budeme držet čekací listinu.
Termíny
15. března 2025: uzávěrka nominací. Nominujte prosím včas, pokud vaši studenti potřebují vízum do Švýcarska.
1. dubna 2025: uzávěrka přihlášek pro studenty.
Zde je několik dojmů z poslední letní školy PH Zurich 2024.
S pozdravem
Friederike, Eveline a tým mezinárodní kanceláře
Kontakt: international@phzh.ch, friederike.hoch@phzh.ch eveline.jehle@phzh.ch
Dvakrát ročně mají studenti KPPP možnost zúčastnit se zahraniční stáže. V květnu hostila Marnix Academie v Utrechtu na týden skupinu studentů základních a mateřských škol. Studenti navštívili několik nizozemských škol, porovnali své zkušenosti s výukou a na kolech navštívili některé kulturní památky na venkově.
Ultimátní Utrecht! Zahraniční stáž pro studenty KPPP
Dvakrát ročně mají studenti KPPP možnost zúčastnit se zahraniční stáže. V květnu hostila Marnix Academie v Utrechtu na týden skupinu studentů základních a mateřských škol. Studenti navštívili několik nizozemských škol, porovnali své zkušenosti s výukou a na kolech navštívili některé kulturní památky na venkově.
Podcast Pedagogické portfolio
V podcastu hovoří Jana Stará a Jana Poche Kargerová s Petrou Vallin, všechny z naší katedry, o tom, jak propojovat ve studiu teorii a praxi, jak vést studenty učitelství k reflexi jejich profesních kompetencí a systematické práci na jejich rozvoji a jak tomu pomáhá...