Zveme vás na mezinárodní konferenci, kterou pořádá Katedra preprimární a primární pedagogiky!

Příspěvky na mezinárodní konferenci Rethinking How We Train Teachers of Tomorrow jsou zaměřené na teoretické, praktické a kritické analýzy programů pregraduální přípravy učitelů, které zahrnují i technologické a digitální nástroje. Konference se zabývá širokou škálou témat souvisejících se vzděláváním učitelů v digitálním věku:

  • Vliv technologií na propojení teorie s praxí
  • Reflektivní přístupy k propojení teorie s praxí
  • Kritická analýza teorií a postupů v oblasti vzdělávání učitelů
  • Digitální gramotnost a její význam ve výuce a učení
  • Využití her a gamifikace při propojování teorie s praxí
  • Uplatňování teorií v praxi a teoretické praxe v současném vzdělávání učitelů
  • Inkluzivní vzdělávání a využívání technologií k podpoře inkluzivních postupů
  • Strategie hodnocení a evaluace v propojení s digitálními technologiemi
  • Inovativní pedagogické přístupy pro efektivní teorie a praxi výuky druhého jazyka
  • Technologiemi podpořená obsahově a jazykově integrovaná výuka a její potenciální dopad na propojení teorie s praxí v rámci programů přípravy učitelů

Registrační formulář najdete zde.

Informace k platbě najdete zde.

Pro další informace nás neváhejte kontaktovat!

Těšíme se na setkání s vámi v Praze!

Přílohy: